2014-06-12

2014-06-12

En ovanlig och stor dag!

Det är ju Arvids sista dag på dagis idag! Någonsin. I höst väntar förskoleklass. Han är väldigt förväntansfull och ser fram emot skolan den 19 aug mycket. Han är inte alls ledsen att det är sista dagen fastän han har en sån fin grupp. Jag tror klassen i höst blir minst lika bra och det är väl det han känner med. Han har ju redan träffat dem en gång på inskolningsdagen och några av dem går han ju med redan nu.

Olle älskar att vara med på kort så han springer alltid fram och ställer sig bredvid någon som ska fotas.
-Mamma, här är jag! Ta kort på mig!

Våra fina sötnosar!

Ikväll har vi sommarpicknick med förskolan och igår hade Arvid grillning hemma hos en av fröknarna. Många mysiga och somriga aktiviteter just nu. Och imorgon har jag sommaravslutning med jobbet (jag har ju jobbat flitigt i år). Så jag får njuta av middag på Bockholmen med fina kollegor. Men först väntar en fin fredag i Bromma med kidsen. Idag blir det väl det vanliga. Lite lätt hemmahäng med mycket kaffe (slitiga nätter), lite sol och mycket bebismys.

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan