2010-08-07

2010-08-07

The Building Project

Ja, jag nämner detta byggprojekt titt som tätt. Vi blir inte klara för att vi helt enkelt inte orkar stressa då vi har semester samt för att semestervädret sätter lite käppar i hjulet för vår progress. Vi är dock jättenöjda med resultatet så här långt även om vi helst skulle vilja vara klara. Vi har dock en hel veckas semester kvar efter vår Gotlandsvecka med A&G så det är lugnt. Jag som inte trott att Håkan kan snickra. Nu har jag ju fått bevis på det! Nu gäller det att jag hittar på lite nya projekt. Kanske ska utmana lite och göra dem lite svårare också när jag ändå håller på...

Här kommer en liten statusuppdatering på hur det ser ut just nu:

Inget fuskbygge här inte! Stolparna är försänkta och monterade i reglarna.

Första omgången av räcken är på plats. Bara överliggaren kvar.

Altanen är utbyggd utåt och åt sidan så att vi får en naturlig utgång längs med husknuten.

2 kommentarer:

johanna sa...

Vad snyggt det blir! Ha en fortsatt bra semester. Kram Johanna

CattisL sa...

Räcket passar superbra med huset. Lätt snyggaste räcket i kvarteret! =) Fina bilder på kussarna, roligt att ses som alltid! Kram

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan