2012-08-23

2012-08-23

Så värt det

Lyx!!! Jag är lite rödögd idag och behövde verkligen en uppiffning! Lite slingor, färg, lockar och huvudmassage gjorde susen. Att springa iväg ett par timmar innebar HELDAG på jobbet med start halv åtta och injobbad lunch. Men det var så värt det. Framöver är jag ju även i hämta/lämna träsket och då kan det vara skönt att slippa tima klipptider. Sa jag att tandläkaren avverkades igår morse?! I am on fire!

Jag passade även på att säga hej till min älskling då jag sprang förbi hans jobb på regeringsgatan på väg tillbaka från salongen. Lite vardagsromantik!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Är det du?
undrar
Mams

Maria sa...

Hmm. Ska jag tolka den där kommentaren som positiv eller negativ?! :) Klart det är jag. Kram

Anonym sa...

Fiiint!
På tisdag är det min tur hos Eva :)

Kram
Therese

Maria sa...

Tack! Åh, hälsa så mycket. Jag beklagade mig en hel del att ni flyttat. :)

Kramar

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan