2012-08-13

2012-08-13

Några tips... Blir gammal (igen)


Högt och lågt...
  • Vinkaraff - Insåg på min middagsbjudning i fredags att jag inte äger en vinkaraff. De strök med på min 30-årsfest. Kanske en sån där som mormor fick från Eva Solo!? Fin!
  • Äggkoppar- i svart/vitt eller någon/några roliga färger. Typ kanske ngt i stil med det här eller sådana här! Vi äger inga idag vilket är några för få. Eller, jag har ett par med en tupp på... Behöver uppgraderas!
  • Klocka - armbandsur i silver. Något i stil med denna dvs en liten mindre klocka som är fin att ha till vardags, fest och jobb. OBS - bryr mig mer om utseende än märke..
  • Tyghållare för hushållspapper - lite otippat önskemål kanske, men är alltid så avundsjuk på min vän Therese när hon plockar fram sin.
  • Lite barnvaktstid så att jag och mr kan få lite tid för en god middag eller varför inte en bio när höstmörkret tränger på!?
  • Och när jag tänker på det. En billig och bra present :) är väl lite flygbiljetter till New York, som jag snöat in på att jag vill åka till! Det verkar ju inte bli av i höst av olika skäl. Så om någon vill vara barnvakt några veckodagar i vår får ni gärna tjingpaxa. Drömma får man!

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan