2012-08-23

2012-08-23

Gäsp!

Ok. Det stämde inte. Det här med att allt skulle lösa sig när han började dagis. Än så länge har det bara blivit sämre. Det är sömnen som blivit riktigt risig. Inatt vaknade han väl ca 10 ggr innan jag gav upp och gav honom välling redan vid 4 i förhoppning om att det skulle bli bättre. Ändå skulle han också upp när jag skulle upp vid 6. Jag är trött och jag kan bara tänka mig hur trött Olle måste vara.

Det är nog vanligt att barn börjar sova sämre i samband med stora förändringar, som att börja dagis. Så vi får hoppas att det ordnar sig snart. Men jag är sliiiten idag. Men lite tur har jag då frisören meddelade att hon fått återbud och jag får komma dit idag. Då ska jag minsann sitta där i frisörstolen med min latte och slicka mina sår. Det är jag värd efter natten som var.

Annars knallar det på fint med inskolningen. Olle både åt frukost och sov där igår och det gick bra. Håkan hämtade honom innan mellis. Idag ska han gå hela dagen fram till 15 och Håkan passar då att jobba inne i stan. Nästa vecka är det vanligt schema som gäller är det tänkt.

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan