2012-08-05

2012-08-05

Dagens fruktstund

Det är faktiskt skönt att vara hemma! Även om man har det underbart när man är borta på semester så är det ju verkligen även  härligt att komma hem till vårt hus. 

Vi har bara haft en massa mys och fix sen igår. Killarna har gjort en massa tid på lekplatsen, i vattenspridaren, i vår sandlåda och i badpoolen (se föregående inlägg). Jag har passat på och frisserat vår avenbokshäck på framsidan. Någon gång ska den väl bli helt tät. Nu ser den iaf väldigt mycket mer välvårdad ut. Vi har även tagit tag i projektet att avveckla vagnar. Först ut är Teutonian som idag har fått ett rejält ansiktslyft. Nytvättad och nyservad står den nu och väntar på att jag ska snickra ihop en blocketannons. Snyft. Vår första barnvagn. Lite nostalgiskt är det allt! Och som mamma måste jag få dela med mig av detaljen att Olle gick på toaletten igår. En stor kille gjorde nr 2 utan problem. Mäkta stolt! :)



Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan