2012-08-16

2012-08-16

Lite nyheter

Jag lovade ju lite nyheter här på bloggen. Det drog ut lite på tiden. Tycker väl att det är dags att göra det officiellt nu. Jag ska byta jobb!

De flesta jag träffat vet väl redan detta. men för några av er kanske det är en nyhet. Det är fortfarande IT-branschen som hägrar, men med en liten annan inriktning. Jag ska börja på en mindre konsultfirma och arbeta med verksamhetsutveckling. Det blir sjukt spännande! Det blev klart redan innan sommaren, så av förklarliga skäl var det mycket att tänka på där ett tag. Jag kommer att sakna mina gamla kollegor en massa fast magkänslan säger att det var helt rätt beslut att testa något nytt! Jag kommer fortsättningsvis även att ha mitt kontor på Vasagatan så flyttar inte så långt. Bara ett tiotal meter. Haha. Hoppas jag inte kommer att gå fel om morgonarna. Arbetsuppgifterna kommer bl.a. att vara informationsmodellering, processmodellering, kravhantering m.m. Mitt arbetet kommer nog att ske lite tidigare i systemprocessen än vad den gör nu. Kanske redan inför upphandlingar. Det återstår att se! Så nu ska jag leverera det här projektet jag är med i nu, sen bär det iväg på nya äventyr!

4 kommentarer:

CattisL sa...

Stort grattis igen. Vad spännande!

Lisa sa...

Men vad kul, grattis!
Precis vad jag gör i nuvarande uppdrag (och ja inför upphandling tom). Sjukt svårt tycker jag som också är van att jobba mer i leveransfaser. Men kul!

Anonym sa...

Grattis grattis igen!!!!!
Lycka till!
Mams

Maria sa...

Tack alla för fina kommentarer!

Lisa: För andra kan det väl vara rena grekiskan, men vi pratar samma språk iaf. Jag är jättetaggad. Ska bli skoj!

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan