2012-08-09

2012-08-09

Normalt?

Är det normalt att köpa en vinteroverall den 9 aug? I alla fall gjorde jag slag i saken och inhandlade en från Kappahl innan det tar slut på alla storlekar. Förra året fick den av testfakta utmärkelsen "Den mest prisvärda overallen" och fick finfina betyg. Inte i topp på alla tester, men tillräckligt höga betyg. Den kostar 795 kr och med en 25% lapp så blev det helt ok pris! I år fick det bli en blå. Förra året köpte jag en svart som aldrig blev använd då Arvid typ växte ur den innan vintern kom. Så i år tog jag i och köpte en 110. Den var lite lite stor nu, men absolut inte för stor. Jag har med detta storleksval marginal för att det är ca 3 mån tills han ska använda den (förhoppningsvis). Jag vill inte göra samma misstag med liten overall igen. Jag gillar att vara ute i god tid! Att handla precis när varorna kommer till butik är så bra då allt finns kvar att välja på.


1 kommentar:

CattisL sa...

Normalt och normalt... Jag köpte Maltes overall i april på rea. Är det normalt? :) Superfin var den och jag diggar Olle i spegeln på kortet! Söta unge!

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan