2012-08-29

2012-08-29

Mysigaste sällskapet på lunchdaten

Jag fick träffa ursöta lilla Allan idag! Så himla fin och snäll. Tänk för bara en månad sen låg han i magen och nu är han här. Galet att man kan välja att få hur många såna här fina som helst. Det får nog bli en nr 3 tror jag bestämt. ;)

Han blev uppvaktad av mig med en outfit från H&M. Uppvaktad blev ju även hans fina leende mamma som fyller år om ett par dagar! Vi hann med en massa småprat blandat med bebismys och födelsedagslunchen smakade toppen. Tack för den och tack för mysigt sällskap!

2 kommentarer:

Söderkulla sa...

Då blir det nog en tjej tror jag.

Kram
Svärmor

Maria sa...

Haha. Statistiken talar dock lite emot det. Men en liten tös skulle jag inte tacka nej till. Inte en liten sötiskille heller för den delen.

Hoppas vi ses på söndag. Kram!

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan