2012-08-21

2012-08-21

Lite shopping för att stilla begäret

Idag fick det bli lite snabb lunchshopping på Åhlens City. När jag fixade med kläderna här om dagen insåg jag att det är lite knapert med långbyxor till Olle. Det är väl den här åldern som byxor börjar slitas lite mer, så därav finns det inte så mycket att ärva från storebror. Två par jeans i stl 92 (hoppas de inte blir för stora). Ett par lite mjuka loose fit från Name it och ett par med twisted leg(?) från VarförDärför. Sedan kunde jag inte låta bli att köpa en varsin urfin matchande tröja till brorsorna. Nöjd är jag med dagens kap! Vill även tacka på att tacka bror med familj för presentkortet till Olle i födelsedagspresent (för ett halvår sedan). Nu kom det väl till pass!




Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan