2014-08-09

2014-08-09

Lite inspiration

Jag fyller ju år om en vecka och har fått frågor om vad jag önskar mig, så här har jag sammanställt en liten lista för inspiration. Och som ni vet behöver ni ju absolut inte köpa något... :)

Träningskläder - Hellånga träningstights stl M. Träningslinne stl L. Nike brukar fungera fint! Och nu när jag tänker på det så är nästan alla ankelhöga och lite kraftigare träningsstrumpor utnötta.
Muddlare till drinkar. Går ju inte att göra Mojitos utan märkte jag...
Massage
Ny termos i större variant. Typ 6-7 koppar. Den jag har nu krånglar... Inte bra när kaffesuget slår in!
Mortel
Lite barnvaktstid - vet inte när jag och mr gjorde något utan barnen senast. :). Kanske något skoj att göra om vi får barnvakt.

Sen finns det en uppsjö med inredningsprylar jag suktar efter. Nämner några här:
Dricksglas från Åhlens (finns även liknande på Lagerhaus)
Marmorbricka typ liknande denna.
Ljusstake By lassen
Assietter i vårt porslin Swedish Grace
Tvål L:A Bruket Vildros
En snygg bricka till köket. Här ser du fin inspiration!

Jag kanske kommer på lite fler grejor framöver och då uppdaterar jag inlägget.

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan