2014-08-17

2014-08-17

35-årsfirande för lilla mig!

Det blev en underbar dag med familjen och kära Anna när vi igår lite tidigt firade min 35-årsdag! Jag hade det så mysigt och det betyder så mycket att ha familjen nära. Speciellt i de tiderna som varit. Tack alla för att ni ville komma och fira mig, både ni kortväga och långväga gästerna!

Vi började med lite gofika och faktiskt hade vi också tur med vädret denna lördag. Det såg lite illavarslande ut på förmiddagen, men när vi väl skulle börja kalasandet blev det riktigt fint väder så vi kunde vara ute ända tills det var dags för alla att dra sig hemåt på kvällningen. Alla kusiner utom lille Vilmer var där och vi lyckades även fånga alla närvarande utom Inez på samma bild (med blandat resultat förstås).

Jag blev så fint uppvaktad av alla att jag nästan skäms. Fick en massa fint både till hemmet och mig själv. Jag kommer att vara hetast på grusvägar och gym framöver i mina nya tights x 2. Och passande ett par 3/4 och ett par hellånga. Perfekt! Jag ska även njuta av massage i 1 1/2 h (!) och pynta hemmet med fina ljusstakar och köksatteraljer. Tack alla!

När fikat landat i magen började vi med grillning och grillen var välladdad med en massa gott. Allt blev superlyckat! Så klart blev det något kg kött över och vi njuter nu av finmat både till lunch och middag så här dagen efter. Sämre rester kan man ju få!

Jag är jättenöjd med dagen och det blev precis som jag hade önskat mig i förväg. En fin dag med nära och kära!










Nästan alla kusiner framför Tom & Jerry 


Inez var rosa! Så söt!


Björnen sover

Morfar och Elsa

Alla var nog hungriga trots allt!

Kusinbord

Jag och nyaste kusinen Inez!

Nöjd med nya tightsen x 2


Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan