2013-01-02

2013-01-02

Frisk imorgon? Snälla!

Jag är så j***a less på att vara sjuk nu. Igårkväll blev jag sämre igen. Med smärtor i kroppen och allmän sjukdomskänsla. Alvedon var tvunget för att jag skulle kunna somna. Den här sjukdomen vägrar att ge med sig. Ska till läkaren imorgonbitti på drop in. Det är ju inte så roligt om det här tänker hänga kvar ytterligare. Det har ju nu pågått sedan 10 dec dvs 3,5 vecka. Helt galet! Vet faktiskt inte vad det är nu då jag ju faktiskt kände mig lite bättre över julen och då "bara" hade den där eländiga hostan kvar. Den är så klart fortfarande kvar och man känner sig så där lagom fräsch när man hostar upp det ena och det andra (jag får ursäkta känsliga läsare).

Flyget går imorgon och om det mot alla odds är någon bakterie som inte kroppen kan göra sig av med så ska det väck nu. Jag tror dock tyvärr på ngn segdragen influensatyp då det hela började med huvudvärk och ont i kroppen då för några veckor sedan. De mest klassiska symptomen... Nu håller vi tummarna för att natten gör att alla mina krämpor försvinner, för imorgon väntar ju äventyr!

Redigerat: De första jag gör efter jag publicerat detta inlägg är att öppna DN. Komiskt...

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan