2013-01-02

2013-01-02

En ljusglimt

En liten ljusglimt inför resan! Thai hade bokat in oss på platser med extra benutrymme, så nu ska det vara kirrat både dit och hem. Great! Nu ligger Thai på plus igen efter mitt samtal som jag hade med mannen på deras telefonsupport för någon månad sedan. Kortare person får man leta efter... Han hade ju INGEN möjlighet att hjälpa mig med samma sak då. För vi hade ju minsann inte köpt biljetterna direkt av Thai och då får man ju egentligen ingen hjälp av dem. Suck... Hur som! Nu är jag glad igen (om än fortfarande sjuk). :)

2 kommentarer:

Roger sa...

Ha en trevlig resa och sola för oss också :)
Kramar

Anonym sa...

Vi hoppas verkligen att du blir frisk och får en underbar resa!
Kramar
Mams och Stef

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan