2014-11-12

2014-11-12

Kvällstidningarnas förfall och sömn

Sitter här hemma och filosoferar lite. Slöläser lite internet. Kl är 13.30 och Elsa har precis somnat för andra gången idag. Hon var sliten idag. När jag kom hem från gårkvällens gympass var hon fortfarande sprättpigg och lekte med Håkan i köket. Vi får se över sovrutinerna helt klart. Lite nattmacka så kom hon sedan i säng vid 22.

Sötnosen tar sig en nattmacka

Hur som, nu sitter jag alltså här och läser allt "matnyttigt" på nätet och måste ta upp en sak som jag stört mig på senaste halvåret ca. Vad har denna blogg på en av kvällstidningarnas förstasida att göra? Fast denna typ av media kanske stämmer överens med den image denna tidning försöker ha? Eller har jag missat storheten med just denna (jag kanske är orättvis då jag inte läst bloggen)? Dessa typer av förstasidor för mina tankar direkt till den engelska pressen vilket inte är ett bra betyg. Det var allt om inget och egentligen en känga till kvällspressen och inte till själva bloggen. Sorry Rebecca om du tar illa upp.


Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan