2014-11-09

2014-11-09

Fars dag

Vår fars dag spenderades mestadels hemma. Vi firade Håkan genom att överraska honom på soffan när han försökte ta sig en powernap, efter att få gått upp med Elsa lite tidigare än planerat (jag glömde att det var farsdag igår och då gick jag upp. Så klart skulle ju Håkan haft sin sovmorgon idag egentligen). Han fick present i form av en ny tischa och fina teckningar av pojkarna. Annars rullade vår dag på i harmoni här hemma. Vi åkte inte iväg för att göra något extra idag utan mös hemma förutom storshopping av mat och när jag drog iväg och tränade bodypump. Stackars Håkan fick snällt göra sin egen middag också och vi njöt av smaskiga Wallenbergare. En granne kom över med lite princesstårta också som de fått över. Så lite kvällsfika lyxade vi allt med. Tack för att du är världens bästa pappa till de små! Vi älskar dig!

Idag var det en sån där dag man inte riktigt förstår. Elsa sov endast en gång och var hur nöjd som helst hela kvällen. Hur är det möjligt helt plötsligt? Hon brukar ju krokna senast 16. Jaja. Man vet aldrig med barnen... Vi ska inte klaga dock!

Min egen pappa fick jag bara gratta över telefonen idag. Tyvärr blir det ju så när vi bor en bit ifrån varandra. Hoppas du också haft en fin dag moffa!

Dagar som denna tänker jag också mycket på de som inte har sin pappa kvar. Mycket kärlek till er och hoppas att ni kunnat fylla er farsdag med många fina minnen av era pappor.

En fin och mysig novembersöndag har vi haft här hemma.









Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan