2014-11-26

2014-11-26

Friskförklarad

Nu är jag färdigknådad på rumpan. Det kanske var tur då Håkan började bli lite nervös över all rumpkontakt. ;) Nåväl. Allt känns verkligen så bra. Fick mycket beröm för mitt eget rehabarbete. Han hade minsann inte en susning mot att hålla emot när jag tryckte ifrån med rumpan nu. Så nu ska jag för alltid försöka rulla boll innan träning. Det är rekommenderat för ALLA att göra. Så skaffa en boll du med. Gör mirakel för musklerna och alla de triggerpunkter du har (För du har dem även om du inte tror det. Tro mig, det kommer du att känna.). Mina punkter sitter fortfarande på utsidan av höften alldeles bakom höftbenet som sticker ut på framsidan. Rumpmuskeln fäster ända där uppe och det strålar ner i baksidan av låret när jag rullar på dem.

Jag är friskförklarad för den här gången och hoppas verkligen att jag lyckas hålla min rumpa aktiverad på egen hand framöver. Det ska inte vara några problem så länge jag håller i träningen och rullar. Så jag rullar på!

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan