2014-11-08

2014-11-08

En bra träningsvecka

Sitter just nu och laddar inför dynamisk yoga med morgonkaffet i handen. Första gången jag testar dynamisk yoga. Ska vara den första gången för allt någon gång! Yoga är verkligen något jag fått upp ögonen för under sista månaderna. Det är så skönt för kroppen. Speciellt min stela rumpa och höfter har mått bra av det. Annars har jag hunnit med både gym, spinning, och mammaträning i veckan. Fjärde passet idag och då finns det en dag imorgon också. Mycket bra resultat för att vara mig!

Mammaträningen var lite speciell minst sagt. Jag hängde med på ett event i sportklädesbutiken Lorna Jane i Täby centrum. Vi var några mammor med bebisar som rev loss ett pass. I stort sett väldigt likt det på Strong mama på SATS (i och med att det var en SATS instruktör som höll i) fast utan hjälp av vikter. Vi använde bebisarna och vår egen kroppsvikt som hjälp. Det blev riktigt svettigt. Elsa satt halva passet i vagnen och andra hälften utforskade hon butiken och lite fick hon agera vikt också. Det var riktigt trevligt! Vi fick en liten fin goodie bag också med oss hem. De håller pass där lite då och då, så kika in på Lorna Jane Swedens facebooksida för att hålla koll på nästa gång om du är sugen.

Lorna Jane är för övrigt ett australienskt sportklädmärke och har funnit i 25 år. Jag har själv aldrig testat deras grejor, men det var mycket fint i liten annan tappning än klassiska Nike träningskläderna och det fanns mycket härliga färger och mönster att välja bland. Jag ska kika in där fler gånger när det finns tid. För efter passet var Elsa klar med klädbutiken för den gången och vi drog oss vidare för lunchdate och för att riva av några ärenden när vi ändå var i Täby c.









Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan