2012-04-12

2012-04-12

En storstilad morgon?!

Vår lille älskling är fortfarande sjuk 39,7 grader nu på morgonen. Det är ju på morgonen man brukar ha lite lägre feber. Så han är inte alls kry. Han somnade nu i mitt knä och det har aldrig hänt på dagtid det senaste halvåret. Jag fördriver nu tiden med Rumble och Wordfeud med sötisen i knät.

Morgonen var storstilad (läs katastrofal) då Olle konstant grät hela duschen, påklädningen av oss alla och när jag gjorde frukost. Arvid tjatade konstant om vatten så gav honom det i flera omgångar för att få lite lugn och ro. Allt vatten kom sedan upp över hela frukostbordet. Bara att sanera och göra ny frukost till alla medan Olle fortsatte gråta.

Arvids kommentar: "-Allt vatten kom ut! Titta där är en gammal puff (läs havrefras)!"

Ska man skratta eller gråta?! Nu är det iaf betydligt mysigare med en som sover och en som leker.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej. Det är bäst att skratta! Men stackars, stackars Olle. Jag hoppas, att han kryar på sig snart.
kramar till er alla
Mormor

Lisa sa...

Stackars Olle, hopppas han snart kryar på sig!

Hemma med sjuk Max, nick chalis på båda spelen, bring it on ;)

Lisa sa...

Sorry "chlis" ska det vara!

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan