2012-04-15

2012-04-15

Olle är förevigad

Jag klappar mig själv på axeln för nu när Olle varit sjuk har jag tagit tag i hans "Mina första år"-album. Det blir jättefint och jag har skrivit, klippt och klistrat i flera dagar (under den tid Olle har sovit). Självklart kan jag inte göra klart hela albumet då ju en hel del ska skrivas de kommande åren. Men hans första år är iaf klart och all svår information om när tänder kom, när han lärde sig sitta och gå är nu inskrivna och förevigade. Vi har fortfarande inte klippt honom första gången än så hans hårlockar får klistras in senare. Ska bara komma ihåg det också...

Albumet tar form

 Från när Olle har sjukstuga och han lyckas sova fastän Arvid byggt ett helt lekland runt honom 

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan