2012-04-09

2012-04-09

Påsk i Sandviken

På skärtorsdagen åkte vi upp till Sandviken. Vi bodde hos mormor och Stefan. Det fungerar rätt bra att trycka in sig där. Olle får resesäng och Arvid sover hos mormor. Olle har tyvärr haft jobbiga nätter hela påsken. Han vaknade väl ungefär 10 ggr per natt och det slutade med att han sov med mig i en 90 cm säng. Han rullar runt och därmed in i mig hela tiden så det här med att vara utvilad efter påsken gäller inte mig. Vi har i övrigt haft det lugnt och skönt och bara hängt hos morfar och mormor. Tagit någon promenad. Ätit god mat, fikat och ätit en del påskgodis. Vi har varit nere på "stan" och hjälpte till att införskaffa dem en Ipad 2 och fått igång den med alla konton och appar och så. Gissa om någon är fast i Wordfeud nu... Själv tänkte jag bege mig in i Rumble träsket. 

Olle har varit superbusig och det är verkligen full fart non stop när han är vaken. Det har nu hunnit blivit 13 månader sedan han föddes. Tiden springer förbi... Han har börjat bära runt på kuddar som är större än han själv. Även aktiviteter som att öppna alla skåp, vicka på högtalare, försöka klättra upp i soffan, kasta leksaker och så förstås en massa springande och skratt hör till hans favoritsysselsättningar just nu. Arvid försöker ta det hela med ro, men vi får försöka bli bättre på att ge honom lite mer egen tid så kanske tjuvnypen blir färre... Killarna fick ett varsitt påskägg med leksaksbilar och majskrokar plus någon godsak och utan att planera det så blev storebrors större. Det är nog inte ok nästa år så vi får införskaffa ett nytt. 


Tröjan med de rätta färgerna är på

Torsdagen bjöd på ok väder så det blev fika ute!

Fick du ett sånt stort!

Balansgång i nya tuffa skorna

Påskmiddag på påskafton

Kusin Malte skulle bada och då skulle så klart kusinerna också göra det

Pyjamaskillen!

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan