2012-04-01

2012-04-01

Disputationsfesten!

Fina Susan är numera doktor! Det är ju galet stort det. I nationalekonomi. Men fråga mig inte om hennes avhandling. Det är pinsamt att jag inte är mer insatt. Titeln är "Essays on Inequality and Social Policy: Education, Crime and Health". Vi får reda ut det där över en lunch snart. Vi hade det hur som helst jättetrevligt med god libanesisk buffé, dricka och dans på Långholmen. Vid ett drog jag vidare mot nordligare breddgrader (Östermalm) och tog en sväng på Hotellet och träffade upp fina Charlotte. En fin avslutning på en trevlig kväll och på så sätt fick jag även taxisällskap hela vägen hem till Vallis. Grattis Susan och tack för en trevlig fest!

Anders och Åsa

Örebrotjejerna


Doktor Susan!

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan