2012-04-04

2012-04-04

Grattis till mig!

Jag har visst gjort mitt tusende inlägg här på bloggen igår. Ett sånt där lagomt trist ett om min icke-fräcka-vardag. Livet är ju dock inte alltid en promenad över rosenblad med fåglar kvittrandes i träden. Jag ska ärligt säga att jag inte trodde att jag skulle avverka denna mängd inlägg när jag startade i mitten av 2008. Nog om det.

Blev så less idag när jag gick med barnvagnen i stan när jag kände av mitt envisa löparknä. Och ja, jag envisas med att springa varje gång jag är på gymmet och nästan varje gång måste jag avbryta efter ett par kilometer. Nu får det vara slut på det. Googlade fram den här grymt inspirerande tjejen och ska nu anamma hennes övningar. Den med benen i kors ståendes kör jag sedan tidigare. Det där rullandet ser intressant ut. Får tillsvidare försöka med annan typ av konditionsträning tills dess jag kan springa ett helt pass utan att behöva avbryta. Mitt jobb vill att jag ska vara med på Bellmansstafetten i aug och det vore ju grymt att kunna träna löpning i sommar och hänga på. To be continued...

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan