2012-04-25

2012-04-25

En del av alla nuvarande drömmar

Den här lilla tingesten är det jag drömmer om just nu (har inte stämt av det här med mr)! Tyvärr får jag nog inte så fina sanddyner runt mitt framtida hus... Fint eller hur!? Jag har gått mer åt det klassiska från att alltid ha gillat stramt minimalistiskt nyfunkis. Smaken ändrar sig under tiden som går. I och med att jag har det sagt så kanske något klassiskt som är mer hållbart över tiden är rätt väg att gå trots allt?! Vad har du för hus/boendedrömmar?


2 kommentarer:

Therese sa...

Fiiint! Det får du nog med Håkan på tror jag :) Gillade ni tomten som ni skulle se..hmm.. var det förra helgen?

Vi verkar komma lite närmare vårt husbygge nu iaf. Vi skriver på fredag med nya ägarna, weiii! :D Håll tummarna för att de inte ångrar sig i sista sekunden...

Maria sa...

Åh! Så himla roligt! Vad glad jag blir för er! Blir det definitiv flytt i aug då?! Jag kommer att sakna er... :( Men då har vi fler att hälsa på i Gävle! Nice! Vi gillar tomten, men den är bra dyr... Seden måste vi övertala blivande grannar att ta ned några tallar. Hur gör man det innan man ens köpt tomten? Vi får se om vi får fortsätta att bara drömma eller ej.

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan