2012-04-10

2012-04-10

I startgroparna

Idag bär det iväg till Filmstaden och lek med kussarna. Vi bjöd in oss själva då Arvid inte får gå på förskolan under påsklovet och vi har städning idag. Det skulle iofs fungerar att hänga ute hela förmiddagen, men inte så roligt väder. Då är det mycket trevligare med kusinghäng. Tänk, jag sitter med två barn färdiga och nästan väntar på att få åka. Trodde jag inte skulle få vara med om den dagen när jag haft det som mest körigt om morgonarna.

Efter påskens hemska nätter så har vi nu på allvar börjat ta tag i det här med nattätandet för Olle. Och se vad bra det har gått i två nätter nu! Det är nästan så att jag kan se en trend. Han vaknar två ggr per natt och då har jag varit tvungen att ge honom vatten för att somna om. Men så somnar han och sen vaknar han i sin säng kl 7! Det är ju helt fantastiskt. Tänk om det här kunde hålla i sig. Då vänjer han sig nog av med vattnet tillslut med. Håller tummarna för det nu...

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan