2013-04-15

2013-04-15

Vilket skämt!

Ok. Termometern visade 6 grader i morse, men det var samtidigt snålblåst och regnstänk. Inte det jag tänkte mig när jag läste om värmerekordet som skulle komma på måndagen. Ett dåligt skämt! Näe. Nu får jag hoppas att Malta levererar lite värme i helgen. Eller åtminstone sol! Jag har kitat till min resa lite och införskaffat en ny resväska. Vi har bara haft fullstora hemma och nu har jag köpt en som jag tror blir toppen för 3-4 nätter. Kanske att den är lite i största laget för en långweekend, men jag gillar att packa med mig saker. :) Jag reser med jobbet på en av våra två årliga konferenser.

Köpte förresten väskan på Travelheroes. En fantastisk butik för de som t.ex. ska åka på vintersemester och kommer på ett par veckor innan att butikerna på stan varken har badkläder eller andra resetillbehör inne. När ska butiker i Sverige lära sig att svenskar reser året om? Det måste finnas ett kundunderlag för att ha inne sol- och badkläder året om. Det är jag övertygad om. Travelheroes har fattat konceptet och har allt från badskor till barnen, soltröjor, väskor av alla de slag, samt andra små smarta ting du inte visste att du behövde till resan. Vad sägs t.ex. om den här praktiska läslampan som du fäster i bokomslaget? Du förstår att det är genomtänkt när man till och med kan köpa pysselböcker till barnen hos dem. Och vill du spara ett tiotal procent på priset handlar du online och letar reda på en rabattkod som jag gjorde annars hittar du dem på Jakobsbergsgatan.


Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan