2013-04-28

2013-04-28

Sista gången

Jag åkte till Sandviken igår på dagen och träffade familjen. Sis med familj var hos mormor & Stefan. Det var sista gången jag fick träffa syster med magen. Så spännande! För nästa gång vi ses är hon tvåbarnsmamma till två fina pojkar. Vi får se om han tänker behaga stanna därinne tills vi åker eller om vi får några nyheter borta i staterna. Vi väntar spänt och det tror jag syster gör med.

Det är så roligt att även mitt tredje barn får en jämngammal kusin. Det skiljer 5,5 månad mellan Arvid och Viktor och 4,5 månad mellan Olle och Oskar. Den här gången blir det 5 mån mellan kusinerna. Fast det är klart. När de blir äldre kommer de ju alla att vara jämngamla. Allt som allt är de 7 kusinerna (7 st när Catrine och jag fått våra barn) på min sida fördelade över totalt bara 5 år. Roligt för dem!!

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan