2013-04-13

2013-04-13

10 år sedan sist

Idag fick vi besök av Kim från Hamburg. Det var hela 10 år sedan vi sågs senast. Och det var när vi båda var utbytesstudenter i Melbourne 2003. Galet vad tiden gått fort. Vi hade mycket roligt tillsammans den terminen. Minns det som igår. Hon såg ut precis som då och det gjorde även jag enligt henne. Hon trodde att jag skulle se mycket slitnare ut efter två barn och med ett tredje på väg så antar att jag ska ta det som ett komplimang. :)

Hon och hennes sambo har flyttat till Stockholm och ska jobba här i ca 3 år och de jobbar på Philips resp. Johnson&Johnson. Det är ju riktigt roligt tycker vi! Det är även bröllop i Hamburg i sommar. Frågan är om vi tar oss dit med magen i vädret och allt. Återstår att se.

Vi hann prata ikapp massor och nu är vi väl ungefär på nivån att vi vet vad den andra haft för sig sedan sist. Det blir fler gånger då mycket mer finns att avverka och snart går deras flyttlass till Solna. Blir till att hälsa på dem senare i vår efter alla uppbokade helger framöver.

2 kommentarer:

Life of Lisa sa...

Oj vad kul!

Var du på samma utbyte som jag till Melbourne? Deakin?
Jag var där VT 01.

Maria sa...

Lisa - Nej, jag gick på La Trobe, men jag vet att Örebro hade en plats till Deakin även VT 2003. Visst var det grymt att ta en termin i Australien!? Härligt land!! Kram kram

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan