2013-04-19

2013-04-19

Långweekend på Malta

Företaget har dragit till Malta över helgen. 9 glada är vi som åkt. Ett par hade viktigare saker för sig som bl.a. barnafödande. De är förlåtna. :)

Det var en motig start igår och vi blev 3,5 h försenade från Skavsta. 10 min innan boarding meddelade man att alla resenärer fick 5 € att handla för. Precis som om man skulle hinna nyttja dem med 30 min kö som raskt bildades vid baren. Ibland vet man inte om man ska skratta eller gråta åt Ryan Air. Men vi nyttjade tiden till max och körde konferenstid mitt i restaurangen. Vi lockade fram endel nyfikna blickar och skratt. det bjuder vi på!! Det innebar i sin tur en hel eftermiddag vid poolen idag. Nice!! Innan dess bjöd förmiddagen på klättring och abseiling. Jag har nog aldrig varit så glad över min lilla mage lite höjdrädd som jag är. Jag passade och agerade fotograf och njöt av solen. Vi njöt av underbar lunch i en söt liten hamn. 23 graders värme är verkligen balsam för själen! Ikväll väntar middag. Fler Maltarapporter följer!!





















1 kommentar:

Anonym sa...

Oj, vad härligt ni har det! Här lyser solen idag också!
Kramisar Mams

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan