2013-04-03

2013-04-03

Världens finaste överraskning!

Vi fick med oss en till liten älskling i bagaget hem från Thailand. Denna underbara lilla varelse kommer att landa i vår familj i början av oktober! Så lyckliga är vi för det! Jag är nu i början av vecka 14. Jag har i stort sett sovit mig igenom kvartal 1 av detta år, men börjar känna mig piggare! Förutom lite smärre höftproblem (som nu verkar ge med sig) så mår jag toppen. Magen poppade väl ut ungefär samma sekund som jag insåg att jag var gravid och den syns ganska bra nu. Därav många lite större blusar under kavajen på jobbet. :)

Det lilla underverket under gårdagens ultraljud

8 kommentarer:

Claudia sa...

Stort grattis från oss! Vad roligt med en till liten knodd, det ser vi fram emot :)
Kramar

Anonym sa...

Grattis grattis till underverket från Thailand!
Vilken goding!

kramkram
Mams och Stef

Therese sa...

Grattis igen!

Spännande med bild från ultraljudet, man funderar ju en del på vad det är för en liten person som ligger därinne.

Så himla kul & spännande!

Kram

Anders Nilsson sa...

Grattis
från morbror och kusinerna !

Life of Lisa sa...

Men WOW vilket härligt bagage, vilka roliga nyheter - stort grattis till er! Häftigt att bli 3-barnsfamilj, det kan jag drömma om ibland (fast inte tillräckligt ofta för att gå den vägen).

Kram!

Maria sa...

Tack alla för fina grattishälsningar via blogg, sms och facebook. Vi blev jätteglada! Kramar

Susanne sa...

Ååååh vad fint! GRATTIS! Vilken överraskning :) Barn är verkligen livets största gåva <3

Maria sa...

Susanne - Tack! Ja, jag kan bara hålla med dig! De är helt fantastiska!

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan