2012-07-13

2012-07-13

Vi är i land nu

Äntligen känner jag mig nöjd med Olles sovrutiner. Vi har fått lite hjälp på traven av farmor och farfar som i helgen fått honom att somna utan någons närvaro. Tack för det!

Så nu somnar han inne efter lunch i två timmar (eller mer om vi låter honom). Innan han ska somna provar han att ropa efter mig några ggr. Det är hans nya grej att gå runt och ropa på mig eller göra det från sängen. Han ropar "Mamma! Mamma!" med värsta söta rösten. Han är inte ens ledsen utan gör det mest som om han vill mig någonting. Mammahjärtat smälter så klart och jag går dit och stoppar om honom. Sen blir det tyst. Rutinen är likadan vid nattningen.

Under natten sover han nu oavbrutet. Han gnäller till ca halv sju och då får man gå in och stoppa om honom. Jag brukar då lägga mig i gästsängen i hans rum. Sen brukar han ha sovit klart runt 8. Helt klart godkänt!!

Mitt bloggande är lite på sparlåga just nu. Hoppas ni har överseende med det. Men räkna med ngn uppdatering från veckan snart. Teknikhåcke ska bara styra klart med nya datorn först...


Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan