2012-07-20

2012-07-20

Finbesök och en härlig dag

Jag skulle egentligen ha tagit mig till Skansen under torsdagen, men jag känner mig fortfarande sliten i kroppen. Konstigt. Och ibland får jag magsmärtor när jag ätit. Får fundera på att ändra ngt i kosten för att testa lite. Att gå själv med dubbelvagn upp och ner för backarna på Skansen och allt jagande av lillolle fick jag ställa in helt enkelt. Det var ju underbart hett ute så dagen blev underbar ändå! Bikiniväder för en gångs skull. Det blev häng med grannarna förmiddag/lunch. Bad på gräsmattan och korvgrillning till lunch.

Sen gick jag hem och lade Olle och bakade äppelpaj. För sen kom fina familjen Karlberg/Karlsson på besök. De hade varit och spontanshoppat en bil i Åkersberga. Och tänk på måndag har det beräknat BF för tvåan. Spännande! Och så fin hon är Anna med sin mage. Ettan Tilla busade på tomten med killarna och de mumsade bokstavskakor hela eftermiddagen. Det var en härlig dag som jag avrundade med middag på Söder med min andra fina Anna och Ullis samt lite efterföljande barhäng på Pet Sounds Bar. Grym dag! Tack alla fina vänner.





Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan