2012-07-18

2012-07-18

Söndagsfix

Glömde ett inlägg från söndagen. Då var vi inregnade här hemma. Så blev långkok, klippning av båda killarna. Montering av Olles gardinstång och Arvids sänglampa. Jag har världens sämsta samvete då vår äldsta älsking säger med den där söta rösten:

Arvid: -Mamma, jag vill också ha tapet.
Jag: -Vilken tapet då?
Arvid: Samma som Olle har. Och jag vill ha gardiner också!

Jag råkade ta Arvids gardiner till Olles rum då jag tänkt sy nya till honom. Vilken ångest jag har nu! Nu blir det till att tapetsera storebrors rum också när vi får ork. Gardiner får jag försöka fixa på momangen.


Lite sommarväder

Se det regnar!

Nyfrissad kille

Nyfrissade killar

Boeuf Bourguignon på bogstek från Söderkulla

Olles rum numera med gardiner

Lite mer gardiner

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan