2012-07-08

2012-07-08

Pearl Jam

Vilken härlig lördag!! Varmt och skönt. Första semesterdagen! Öl och mat på Medis med fina vänner. Härlig atmosfär och stämning. Sen vidare till Globen för konsert! Mycket plus på den här dagen!

Jag har lyssnat väldigt lite på Pearl Jam och det var för ca 15 år sedan. Så poppade loss hemma på dagen för att komma i stämning. Det har många bra låtar och de spelade typ alla dom och många till. Höjdpunkterna var så klart Alive, Jeremy och Even Flow. Det blev galet drag när de tände upp och körde Neil Youngs "Keep on rockin in the free world". De dedikerade en sång till de svenska föräldrarna till pojken som omkom på deras spelning i Roskilde. Fint!! Tyvärr var det sjukt varmt då vi satt högt upp i Globen. Högsommarvärmen är inte bara bra när man delar lokal med 14400 andra... Och kanske var det lite väl mkt mellanspel för min smak. Men det var en grym konsert!! Jag är mycket nöjd med Håkis julklapp. Dubbelt bra att även jag kunde nyttja den!

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan