2012-07-08

2012-07-08

Sjukt nöjd


Sovmorgon till 10! För att sedan ligga och fundera på om jag ska sova lite till eller gå upp och ta långfrukost. Det är grejer det! Så idag började dagen på bästa möjliga sätt. Men jag saknar dock faktiskt mina killar som jag inte hunnit träffa så mycket den senaste veckan. Men snart har jag en lösning även på det.

Dagen idag fick bestå av finslipning av väggen för att få bort överflödigt spackel. Förberedelser för tapetsering (jag kan meddela att det är att skära till våderna som tar tid). Efterföljande tapetsering. Undanplockning. Hämt-thai och vin framför Wimbledon. Hur lyxigt är det förresten inte att kunna äta framför TVn?! Det är något som absolut inte fungerar med små barn i hemmet. Så det passade vi på att göra ikväll.

Sen blev jag lite varm i kläderna efter ett par glas vin och gav mig återigen ikast med fixandet. Nästa projekt blev wallstickers till Olles rum. Fotona blev inte så bra, men jag känner mig jättenöjd med både tapet och stickers. Ni får ha överseende med att det övrigt i rummet är ointrett. Och nej, vi ska inte ha skrivaren på byrån. Vi är bara mitt i att bestämma vart den ska. Vad är minst dåligt? I min garderob eller i klädkammaren?  Jag måste erkänna att jag finner hög tillfredsställelse med att få saker fixade. Därför tänker jag även smyga in förslaget att vi ska montera gardinstången i Olles rum samt Arvids sänglampa imorgon. Men säg inget till Håkan...


Fondvägg med tapeten Kaj från Sandberg

Närbild på tapeten

Wallsticker på andra kortändan


Närbild

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan