2012-07-23

2012-07-23

1-årskalas för Oskar!

Jag och sis började måndagen med att göra Valbo köpcentrum. Eftersom jag var lyckligt lottad att få ett fint presentkort där i julas så kunde jag lyxshoppa lite. Det blev en ny jobbskjorta och en ny plånbok i skinn från Esprit. Det var mycket välbehövligt. Tack för det! Självklart hann jag även shoppa en del annat. Bl.a. en Voltarenkur för knät och en såpbubblemaskin även till lillebror. Det ska ju som sagt vara lika med allt. Börjar bli desperat för att få bot på mitt löparknä så därav Voltarenkuren. Nu j****r!

Sen styrde vi hemåt och svidade om för kalas. Bror och Camilla bjöd på kalas i deras tillfälliga semesterhem några hus från mormor och Stefan. Alla kussarna var där och busade. Arvid ville inte fika något utan ville bara leka och Olle sov precis hela kalaset. På minuten när alla gick hem så vaknade han. Men det innebar att vi hann fika en hel del gott och prata med familjen i lugn och ro. Jag tror att Oskar uppskattade presenterna och det gjorde iaf alla de äldre killarna som raskt "lånade" dem för att leka lite. Självklart råkade jag köpa precis samma sak som Catrine gav Oskar i julklapp så en ny present var ju även ett givet shoppingmoment i Valbo...

Vi blev sedan bjudna på middag hemma hos mormor och Stefan av Peter och Camilla som hade laddat upp ifall kalaset skulle övergå till middag. Härligt god potatissallad och grillat. Ser fram emot en favorit i repris när vi är i Västervik nästa vecka!

Det var hopplöst att föra över bilder till datorn här så ni får bara en bild på födelsedagsbarnet! Men det är ju inte så bara!

Oskar 1 år

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan