2012-07-07

2012-07-07

Efter några turer...

...så har jag äntligen fått hem tapeterna till Olles rum. De råkade skriva in ett felaktigt artikelnummer i färgbutiken så tapetleverantören Sandberg gissade ett artikelnummer. Det slumpade sig så att vi fick hem vita tapeter med hus på istället för vita tapeter med båtar och fiskar på. Tapeterna tog sig hela vägen hem till oss innan det upptäcktes. Hur tänker leverantören då? Jag vet inte vad kunden vill ha så jag chansar och tar ett par rullar bland de hundratals tapeter vi levererar...

Hur som, nu är jag nöjd med allt och Håkan skjutsar barnen till Söderkulla och jag gör lite underarbete och skär bort skarvar på tapeten som sitter nu och spacklar lite under tiden. Tänk när rummet är klart har jag nog gjort nästan hela renoveringen helt själv. Jag som trodde att jag inte kan sånt här.


Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan