2012-07-06

2012-07-06

Vår sommar!


Nu är det semester!! Det behöver jag för jag känner mig lite trasig. Det blir väl så efter två hektiska veckor och någon konstig huvudvärk som inte vill ge med sig. Så 5 veckor semester/föräldraledigt är inte fy skam! Det kommer jag att njuta av tillsammans med mina fina! 13 aug checkar man in på jobbet igen. Men innan dess ska jag ha en massa lata dagar! Vi mjukstartar med konsert på lördag med kära vänner. Pearl Jam som jag iofs inte lyssnat på på ungefär15 år. Ska lyssna in mig lite igen. Imorgon lämnar vi barnen hos farmor och farfar då vi ju inte kan ha dem ensam hemma. :) Sedan åker vi upp efter ett par dagar och gör dem sällskap. Därinnan ska vi tapetsera Olles fondvägg och lata oss några minuter hemma. Kanske får ni en bild av lillkillens rum när det är klart. Vad som händer efter det tar vi som det kommer. Klart är iaf att vi kommer att planera in en heldag på Eskilstuna zoo, en skärgårdsdag och en tur till Trosa och/eller Sigtuna. Sen blir det så klart en tur till Sandviken. Huvudsemestermålet för den här sommaren bli vår vecka i Västervik. Har aldrig varit där och blir skoj att se ngt nytt. Det blir då även ett besök på Astrid Lindgrens värld i Vimmerby.

Olle blev bra igen. Han är röd i tandköttet där en tand kommit fram. Kanske är det den som orsakat febern. Eller är det bara en skröna? Glada är vi hur som helst för det. Här kommer några bilder på killarna från de senaste dagarna.


Vatten är poppis!

Vår fina storebror

Brorsorna har vattenlek

Olle ritar lite med

Ritar i Lejonkungen boken

Balansgång

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan