2009-02-18

2009-02-18

Träningsdags

Dagarna bara flyger förbi. Redan onsdag... Måste betyda att vi har det bra hemma iaf! Igår hade jag Katrin och Jennie från mammagruppen över på fika och sen promenad. Idag har vi varit hemma hos Katrin på mammagruppsträff. Kom inte hem förrän vid 3 så det blev en sen lunch...

Ikväll är Håkan på innebandy och jag har börjat ladda för att jag ska åka och träna imorgon kväll för första gången. Åker till SATS täby. Ska bli SÅ skönt att bli svettig. Kom inte ihåg senast. Var kanske någon promenad i tösnön men annars var det nog på förlossningen. Har pumpat ut nu för andra ggn. Så ser fram emot morgondagen jättemkt. Får se om jag kommer i mina gamla träningskläder...

I helgen kommer Annika & G. Skriver G för jag kommer aldrig ihåg hur han stavar sitt namn. :) Blir trevligt. Har bjudit in bror och Camilla också för lite middag på lördag. Tänkte det är dags att våra familjer får träffa varandra lite mer.

Imorgon är det babycafé som vanligt. Arvid ligger just nu i gymmet på mage och pratar med lammet. Han är så söt att det gör ont i bröstet.

Arvid spanar in armen och handen på skötbordet

1 kommentar:

Annika sa...

Jaaa va kul det ska bli att traffa din familj! Ser framemot lordag, kramis

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan