2009-02-04

2009-02-04

Nyfrissad

Onsdag... Ja vad har hänt sen sist. Igår var vi ute och promenerade. Traskade in till Vallentuna centrum och fikade med Katrin. Så nu är första fikastunden i Vallentuna centrum officiellt avklarad och det var mycket trevligt! Idag tog vi oss in till stadens torg igen. Det var dags att klippa håret. Egentligen skulle Anna K vara barnvakt men hennes jobb satte stopp. Det gick helt ok fram tills det var dags för klippning då brakade det loss. Han var inte alls nöjd. Har nog aldrig blivit klippt så snabbt ngn gång. hehe. Men jag blev nöjd iaf.

Ikväll var vi på möte med Lantmäteriet och nu har vi bildat en samfällighetsförening. Man undvek så klart allt som hade att göra med styrelseposter... :)

Imorgon ska vi hem till min jobbarkompis Lotten och nu ska jag äntligen få träffa Rosannas lilla bebis. Rosanna jobbade jag ihop med i projektet för Moderaterna.

Arvid i ny haklapp från Australien

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan