2009-02-19

2009-02-19

Dumma!

Ringde dagiset på andra sidan gatan idag och vi får ingen plats i Jan som det ser ut nu. :( Det är 14 barn före oss som vill ha plats på dagiset under hösten och början av nästa år som är anmälda innan oss. Plus att det är fullt på dagiset så att någon måste byta dagis/flytta för att de ska tillsätta någon plats. Så antagligen får vi vårt andrahandsval som är i Bällstabergsskolan man går förbi på vägen till Roslagsbanan. Men vi kommer att stå kvar i kön på det här dagiset, ngn gång blir det väl vår tur att få en plats där! Det blir ju lediga platser i takt med att barnen börjar skolan. Men ändå surt. Hade varit så bra att få börja här.

Väskan är packad inför träningen ikväll. Är hur laddad som helst. Har anmält mig på Core men kör nog lite gym också när jag ändå är där. Behöver verkligen träna upp rygg och mage. Jobbigt att bära runt på lilla klumpen. Ska nog njuta av ngn minut i bastun också när jag ändå har lite egen tid. Ahh! :)

Arvid började för ett par dagar sedan att hålla ihop händerna. Och nu gör han det mest hela tiden. Han sitter och fingrar på sina fingrar mest hela tiden. Sötnosen!
Arvid sitter själv (med lite hjälp av ett hörn och en kudde) med sina fina skor han fått av min kusin Marie

1 kommentar:

pappan, mamman och lill-korven sa...

Jag undrar just hur mycket träningsvärk du kommer att ha i morgon med tanke på övertaggningen "Jag kör nog lite gym oxå när jag ändå är i gång"....hahaha. Ska bli roligt med en uppföljning.

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan