2009-02-05

2009-02-05

Dessa härliga torsdagar

Oj är helt slut. Började med att gå upp kvart i sju! Det var ju babvcafe kl 9. Pust det är jobbigt att vara mammaledig. ;) Hur som, det var trevligt som vanligt. Det enda som oroade mig när jag var där var att jag började få ont i bröstet igen. Jag ville absolut inte vara med om en till mjölkstockning med feber i en vecka och antibiotika i 16 dagar! Jag tror det berodde på att Arvid bara åt en enda gång på hela natten och det var på det andra bröstet. Sen på morgonen ville han inte ha ngn mat och inte på babycafet heller. Han åt inte igen förrän kl 11 och då ville han inte ha det bröstet då han antagligen inte tycker det är lika gott som det andra. Ja och då började det göra ont och få en sån där hård knöl. Men som tur var gick det över på eftermiddagen när han äntligen var tillräckligt hungrig för det "dåliga" bröstet. Jaja sluttjatat om mina bröst. Mår prima och känner ingenting så borde vara lugnt nu.
Sen bar det hem en vända för att sedan bege oss till Stuvsta på södra sidan stan. Hälsade på Lotten och Rosanna var där också. Lille Simon var jättesöt. Mycket hår (fast det kanske alla bebisar har om man jämför med Arvid :)). Det var en lång resa kommunalt och nu tar vi igen oss med en lat kväll i soffan.
Torsdagar är trevliga har jag kommit fram till!
Myser hos pappa

1 kommentar:

Farmor sa...

Åh, vad söt han är.

Kramar i massor från Farmor

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan