2009-02-01

2009-02-01

Myssöndag

Bye bye soffan. Igår hämtade pappa soffan i Rissne. Efter en del Tetrisande med alla delar gick den in i släpvagnen. Pappa verkade nöjd med inköpet.

Igår blev det helt plötsligt ett bombnedslag hemma (igen). Känns som om man tar hem grejer = stökar ner, har det så ett tag, städar undan och monterar och sen börjar det om så igen. Någon gång ska man väl ha fyllt upp huset förhoppningsvis. Sen blir det väl Arvids grejer som kommer att ligga överallt.

Så kvällen igår och dagen idag har bestått av montering av matsalsbord och stolar, plocka isär kartonger, montera lampor, städning och sen ett par timmar slappande. Annika & G har varit här på middag. Kvällen har varit jättetrevlig med Guitarr hero för hela slanten. De sover kvar och åker hem till Geneve imorgon. De har varit och kollat in lägenheter då de flyttar till Sverige snart. Mycket trevligt tycker vi! :D
I fredags var vi på finmiddag hemma hos bror. Mycket god fisksoppa och trevligt sällskap stod på menyn!

1 kommentar:

Annika sa...

Rock n roll - shit va vi ser proffsiga ut, eller iallafall jag. Synd att jag inte spelar lika bra som jag rockar ;)Tack för god middag och sovplatser, vi ser framemot att ses snart igen. 1 maj bekraftat for mig nu! Kram

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan