2009-02-02

2009-02-02

Stadsbesök

Vilken härlig dag! Fint väder, men lite kallt. Uppfriskande! Vi tog en tur till Fridhemsplan. Återbesök hos MVC. Det gick fint. Sen var jag och visade upp Arvid på abalon där jag hade mitt sista konsultuppdrag samt tog en lunch med mina kollegor från kentor som också är där. Sen promenerade vi från zinkensdamm till humlegården.

Mäklaren ringde och bostadsrättsföreningen har nu godkänt köparna av vår lägenhet! Jippie! Så nu kan vi börja planera in flytten av resten av möblerna.

Nu står matlagning på tapeten. Imorgon blir det promenad med Katrin i mammagruppen.

2 kommentarer:

CattisL sa...

Vilken sötnos! Han var väldigt lik Håkan på kortet. Vilka fina möbler ni har införskaffat, spanar lika mycket på bakgrunden! ;) Kramar till er!

Söderkulla sa...

Han är jättesöt och ser ut att ha lagt på sig en del sen sist. Den gröna sparkbyxan är urgullig.
Ser den nya lampan i bakgrunden, ser väldigt fin ut, är nog dags för ett hembesök hos Er snart igen, är så nyfiken på allt nytt ni handlat.
Kram farmor

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan