2009-02-12

2009-02-12

Bloggtime

Som vanligt var vi på babycafé idag. Och som vanligt var det trevligt. Nog för att det nog mest är för min skull vi är där. Arvid bara hänger på. Kanske att han börjar uppskatta sångerna och de andra bebisarna lite. Han spanar för fullt iaf. Efter ett tag brukar han somna också. Lite för mycket intryck antar jag. :)

Imorgon är det vägning innan vi ska på mammagrupp. Känslor ska diskuteras. Vi får väl se hur många som lättar sitt hjärta. Jag har nog glömt bort de blandade känslor jag hade precis när Arvid kom. ett par tårar blev det allt. Men känns väldigt avlägset just nu. Det var väl alla hormoner som kom i och med amningen som spökade. Just nu kunde jag inte vara gladare. :) Efter mammagruppen tänkte jag och Katrin föreslå att vi lunchar ihop. Vi får se hur många som hänger på ur mammagruppen.

Töserna såg så bittra ut på bilderna jag valde igår så här kommer några fler bilder som gör de glada töserna mer rättvisa! Vad fin du är i dina mysisar Sanna. :) Ikväll är vi ensamma hemma då Håkan jobbar över. Just nu sover han sött i soffan lillkillen = bloggtime.
Glada töser

Arvid myser hos Annika
(Arvid sover och Sanna blundar)

1 kommentar:

Annika sa...

Va fin han ar i Ralph lauren 'heja Sverige' drakten :) Ser framemot att fa skamma bort honom lite mer nu nar vi kommer hem igen, har shoppat massor med sota klader ... :)

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan