2009-02-09

2009-02-09

Jippie!

Jag är glad idag! Fast det är jag kanske varje dag numera. :) Men extra glad är jag för Arvid tog flaskan för första gången igår. Hade pumpat ur mjölk och han sörplade i sig den för glatta livet meddelade pappa som skötte matningen. Själv var jag på Stinsen i Sollentuna och shoppade lite. Ett par nya jeans blev det. Bara ett par från HM så inget speciellt. men skönt att hitta ett par som är helt ok iaf. Svårt att handla kläder numera när Arvid är med. Det var lite lite mjölk jag pumpat bara så får pumpa mera nästa gång. Svårt man ser ju inte hur mkt han äter när han ammar...

Idag är det värsta fina dagen! Promenerade med Katrin (mammagruppen) och Madde (grannen) till Täby Kyrkby centrum i 2 timmar. Arvid var jättesnäll hela vägen som han alltid är i vagnen. Det är ngt magiskt med vagnen. Bara man går är han glad. Just när man lägger ner honom är det dock hysteriskt. Peppar peppar så har han sovit så att jag har hunnit äta lunch här hemma fastän han står still. Babywatchern är fortfarande världens bästa uppfinning! Stor kram till dig som uppfann den.

Imorgon kommer Sanna och Annika hit. Blir jättemysigt. De sover kvar tills på onsdag. Sanna har en liten bebis i magen och är gravid i v21. Antagligen en liten tös. Jag vill med ha en liten tös! Vore så mysigt att ha underbara Arvid och en underbar liten tös här hemma. Får börja tillverka fler bebisar här snart. Pappa kommer nog att bli chockad när han läser det här inlägget för han har inte blivit meddelad om dessa tankar... :D
I gymmet igår med pappas sneda leende

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan