2009-02-20

2009-02-20

Är våren här?!

Får återkomma hur illa min träningsvärk kommer att bli. Den börjar komma smygande nu. Härligt tycker jag! Sist jag hade det var efter förlossningen efter mitt krampaktiga tag i Saccosäcken. :) Träningen var grymt skön. Men tyvärr ville inte Arvid äta ur flaskan så det hade varit en 2 1/2 timmes kamp hemma för Håkan. Får träna lite mera på flaskan igen... Suck.

Hur härligt väder är det inte idag då! Arvid älskade babygymmet idag så han låg där och jag satt på baksidan och lapade sol med babywatchern. Nice! Nu ska vi ut och promenera och få lite mer sol.

Här kommer en film från Arvids sitträning!

1 kommentar:

Margith sa...

Mormor längtar efter lilla grynet!
Kommer snart.....

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan