2015-01-08

2015-01-08

Programtips

Tittade på TV igår. Kors i taket. Händer inte var dag. Ramlade på ett väldigt intressant program på Kunskapskanalen från UR. "Våra sjukdomars historia" och avsnitt 1 handlade om Cancer. Det går även ikväll kl 23.20. Kanske något för dig? Kanske kan man även se det på Svtplay?

Cancer. Varför löper människor större risk att utveckla cancer än vilda djur? Forskare menar att det finns en koppling till evolutionen och våra växande hjärnor. Om cancerns ursprung, och hur vi ska hantera kampen mot den. Del 1 av 4.

Efter att jag sett programmet kommer jag nu absolut att överväga att äta D-vitamin och att sova om nätterna. Det senare kan jag inte påverka just nu då jag har småbarn. Elsa sov hela natten inatt (helt plötsligt), men då var Olle istället vaken 6-7 ggr. Typiskt. Se programmet du med om du vill lära dig mer om den hemska sjukdomen. Tips från mig till dig idag.

Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan