2015-01-02

2015-01-02

Dålig start

Stackars mig har åkt på en riktigt jobbig halsåkomma. Den dök upp på nyårsnatten. Hoppas verkligen inte att det är streptokocker. Nu har det mesta av sjukdomskänslan i kroppen gått bort, men det halsonda består ganska rejält (men ändå med en liten förbättring). Illavarslande. Så typiskt och någon träning blir det ju inte. En dålig start på det nya året! Så därmed har de två första dagarna på året endast bestått i att överleva och försöka underhålla tre barn här hemma. Lättare sagt än gjort. Fast lite bättre är jag nog allt eftersom jag fick för mig att jula av huset här hemma under kvällen. Så nu är det julfritt! Blev så kalt så måste nog köpa på mig lite mer inredningspryttlar tror jag bestämt. :)

Imorgon styr vi iaf bilen mot Sandviken. Jag och killarna. 

Elsa hängde upp kulorna och jag plockade av. Ett steg framåt och två bakåt. :)


Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan