2014-07-26

2014-07-26

Välkommen kusin Inez!

I torsdags besökte vi nyaste lilla kusinen Inez. Hon är så söt! Arvid var så söt på väg ut till Lidingö när han sa: -Det är så spännande! -Vad då? undrade jag. -Att få träffa den nya lilla bebisen!

Alfred är därmed en stolt storebror numera. Stora killen! Även farmor, farfar, farbror Göran och Pilgyo var där. Och vi ska ju inte glömma bort att Annika ju fyllde år dagen till ära. Det blev ett dubbelgrattis! Vi bjöds på goda tårtor och fika och hann kika på lilla tjejen. Jag glömde helt bort att provhålla henne! Får ses snart igen och känna om de 4,9 kg verkligen känns så mycket som det låter. Tror knappast det. Hon såg ju ut som den lilla tös hon är. Välkommen till vår familj fina Inez!

Förutom utflykt till Lidingö hann jag även frisera båda killarna. Det var välbehövligt! Det går riktigt bra nu. Olle är mer medgörlig än Arvid, men jag hinner klar båda killarna utan problem. Jag måste stryka Arvid lite mer medhårs bara. Duktiga killar och duktig mamma! ;)

Inez i fin klänning från sin mamma


Stolt mormor

Bullfika

Elsa softar i skuggan


Inez

Mor och dotter

Elsa tycke Inez var jättespännande!

Inez i armband från Arvid

Gofika
 


Inga kommentarer:

Min senaste träning

Följ oss med Bloglovin

Follow on Bloglovin

Sidvisningar förra veckan